مگنت تراپی چیست؟

مگنت تراپی، مغناطیس درمانی یا استفاده از میدان الکترومغناطیس یکی از روش‌های درمانی نوین، ایمن و کم‌عارضه است که در فیزیوتراپی به منظور کاهش درد و التهاب، تسریع پروسه بهبودی و ترمیم آسیب‌ها از آن استفاده می‌شود. در این روش درمان یا همان مگنت تراپی از امواج مغناطیسی و اثرات مثبت آن بر بافت‌های آسیب دیده مانند استخوان، رباط و لیگامان‌ها، عضلات، تاندون‌ها و اعصاب استفاده می‌شود.

مگنت تراپی یکی از درمان‌های نوین در فیزیوتراپی است که هدف آن کاهش دوره درمان، تسریع پروسه ترمیم و ماندگاری بیشتر اثرات درمان می‌باشد. مگنت تراپی موجب بهبود عملکرد مفاصل،کاهش درد و التهاب، تسریع پروسه ترمیم تمام بافت‌های بدن، رفع اسپاسم و ریلکسیشن عضلات، کاهش تورم مفاصل و بافت‌ها، کاهش دوره درمان به جلسات کمتر و اثرات ماندگارتر، بهبودی عملکرد سیستم ایمنی بدن، کاهش محیط اسیدی در سلول‌ها و بدن، بهبود خون رسانی و اکسیژن رسانی به بافت‌های آسیب دیده به منظور ترمیم سریعتر، بهبود گردش مواد در بدن و سلول‌ها، بهبود متابولیسم بدن، تحریک تولید بیشتر کلاژن، بهبود فعالیت آنزیم‌ها، بهبود و افزایش تبادل یونی بین سلول‌ها و پیشگیری از انجام جراحی‌های غیر ضروری میشود. امواج مغناطیسی موجود در مگنت سبب بهبود و افزایش جریان خون در عروق و مویرگ‌ها می‌شود که همین امر می‌تواند منجر به خروج مواد زاید بافت‌ها مانند اسید لاکتیک و کاهش دردهای عضلانی و مفصلی شود.

فواید استفاده از این تکنولوژی

بهبود اختلالات و مشکلات کم خوابی

بهبهود بیماری ام اس (MS)

بهبود پیچ‌خوردگی مفاصل

درمان مشکلات نورولوژیک

درمان عارضه شانه یخ زده

درمان آرتروز و خشکی مفاصل

درمان آسیب‌های کمر و ستون فقرات

درمان آسیب دیدگی آرنج تنیس‌بازارن

درمان پیچ‌خوردگی و کشیدگی رباط

بهبود درد و التهاب مفاصل

درمان دیسک کمر

بهبود مشکلات تنفسی

درمان پوکی استخوان

درمان صدمات ورزشی

بهبود درد عصب سیاتیک

فیزیوتراپی فوق تخصصی نوین طب، مجهزترین فیزیوتراپی شرق تهران با پرسنلی مجرب و بهره گیری از به روزترین و پیشرفته ترین دستنگاههای فیزیوتراپی روز دنیا از جمله دستگاه مگنت آمریکایی با قدرت میدان Gauss100  و بیش از 50 برنامه درمانی و قابلیت اضافه کردن برنامه و تنظیمات اختصاصی برای هر بیمار، مؤثرترین و ماندگارترین درمان را در کوتاهترین زمان ممکن انجام میدهد تا لذت زندگی بدون درد و محدودیت حرکتی را به شما عزیزان هدیه دهد.

مگنت تراپی، روش درمانی نوین و کاملاً بی خطر و غیر تهاجمی است که تنها در مواردی مانند بارداری، وجود بدخیمی، عفونت های شدید، بیماری فعال سل، مشکلات غدد، خون ریزی، وجود دستگاههای تنظیم ضربان قلب منع استفاده دارد با این حال امید است بتوان با این روش بدون عارضه و مؤثر، خدمتی مفید در جهت بهبود سریعتر و ماندگارتر به بیماران ارائه کرد.

الکتروتراپی الکتروتراپی چیست؟ به کاربرد درمانی جریان‌های الکتریکی، الکتروتراپی می‌گویند که شامل تحریک الکتریکی، اولتراسوند، استفاده از گرما و سرما، دیاترمی، میدان‌ها و

شاک ویوتراپی آشنایی با شاک ویو تراپی شاک ويو تراپی یا استفاده از دستگاه شاک ویو یکی از روشهای غیر تهاجمی و نوین درمانی

دستگاه لیزر پرتوان آشنایی با دستگاه لیزر پرتوان لیزرتراپی پرتوان می‌تواند به درمان بسیاری از مشکلات و اختلالات و بیماری‌ها کمک کند؛ درمان

تکارتراپی تکارتراپی چیست؟ دستگاه تکار، تکنولوژی پیشرفته دیاترمی و دارای استاندارد CE اروپا و FDA  آمریکا است که بهترین نتیجه را در کوتاه‌ترین