کامل ترین لیست مراکز فیزیوتراپی شبانه روزی در تهران [پاییز ۱۴۰2]

آنچه در این مطلب می‌خوانید

فیزیوتراپی تخصصی نوین طب در شرق تهران به منظور رفاه حال مراجعین محترم از 8 صبح الی 8 شب آماده خدمت رسانی و انجام درمان فیزیوتراپی با کیفیت بالا و بهترین دستگاه‌های هست (خدمات شبانه روزی در این مرکز ارائه نمی‌شود). با این حال برای اطلاع از بهترین مراکز فیزیوتراپی شبانه روزی تهران در ادامه مطلب همراه ما باشید.

بهترین مراکز فیزیوتراپی شبانه روزی در تهران

 مراکز زیادی در سطح شهر تهران وجود دارند که خدمات فیزیوتراپی در شبانه روزی ارائه می‌دهند اما ما در این مطلب سعی کردیم مراکزی که از رضایتمندی بیشتری برخوردارند و مجموعه کامل‌تری هستند را معرفی کنیم تا انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

1_مرکز توانبخشی ایرانیان

به نقل از این مرکز:

از مهمترین خدمات اصلی توانبخشی ایرانیان، ویزیت و درمان بیمارانی که قادر نیستند به مراکز درمانی مراجعه کنند، فیزیوتراپی شبانه روزی در منزل است. تیم فعال حاضر در توانبخشی ایرانیان جهت رفاه حال بیماران، تمامی تجهیزاتی که برای درمان بیمار لازم است را به منزل بیمار منتقل می‌کنند.

وب‌سایت: iranianrehab.com

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر سه راه جمهوری پاساژ سینوهه، مرکز توانبخشی ایرانیان

مشاوره و دریافت نوبت:  ۰۹۱۲۰۱۷۸۵۶۸۰۲۱۲۸۴۲۲۹۶۹

2_درمانگاه شبانه روزی شاهد

به گفته این مرکز:

فیزیوتراپی شاهد مجهز به تجهیزات مدرن فیزیوتراپی و با ارائه جدیدترین متدهای روز تحت نظر فیزیوتراپیست و مسئول فنی به همراه کادری مجرب برای درمان‌های تخصصی مانند:درمان انواع آسیب‌های ورزشی, بیماری‌های اعصاب، ارتوپد، دیسک، سیاتیک و آرتروز و آرتریت روماتوئید آماده خدمت‌رسانی است.

وب‌سایت: shahed.method-co.ir

آدرس: تهران، تهرانپارس، خیابان جشنواره، چهارراه سیدالشهدا، روبروی مسجد، درمانگاه شبانه روزی شاهد

شماره تماس: ۷۷۷۸۰۷۶۱ -۰۲۱، ۷۷۷۸۰۷۶۲ -۰۲۱

3_درمانگاه شبانه روزی گلستان غرب

کلینیک فیزیوتراپی درمانگاه شبانه روزی گلستان غرب واقع در تهران، بصورت تخصصی در زمینه فیزیوتراپی خدمات باکیفیتی ارائه می‌دهد.

آدرس: تهران، شهرک گلستان، بلوار کاج، بنفشه 3، شماره 79، درمانگاه شبانه روزی گلستان غرب

شماره تلفن: 02144702904

4_کلینیک لوتوس

به نقل از کلینیک لوتوس:

بیماران نیازمند به فیزیوتراپی که توان حرکتی و جابجایی ندارند می‌توانند بدون خروج از منزل و بدون مراجعه به کلینیک به صورت شبانه روزی از خدمات مرکز فیزیوتراپی لوتوس نظیر فیزیوتراپی در منزل استفاده نمایند.

وب سایت: lotus-physio.com

آدرس: تهران منطقه ۶، امیرآباد شمالی، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از مرکز قلب تهران، نبش خیابان دوم ،ساختمان ۱۸۳۹، طبقه اول، واحد ۱۴، کلینیک فیزیوتراپی لوتوس

شماره تماس: 09381368949، ۰۲۱۸۸۰۱۴۲۳۲

5_کلینیک سروش سلامت

به نقل از کلینیک سروش سلامت:

سروش سلامت برای بیمارانی که توانایی خروج از منزل را ندارند خدمات فیزیوتراپی را در منزل بیمار انجام می‌دهد، این خدمت شبانه روزی انجام می‌شود.

وب‌سایت: physiosoroush.ir

آدرس:تهران، خیابان دامپزشکی غرب، 50 متر مانده به تقاطع 21 متری جی، پلاک 992، طبقه همکف، کلینیک سروش سلامت

شماره تماس: 02166031377

6_کلینیک تخصصی ایرانپارس

درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی ایرانپارس همه روزه بصورت شبانه‌روزی آماده خدمات رسانی می‌باشد.

وب‌سایت: pcip.ir

آدرس: تهران، بزرگراه آبشناسان جنت آباد شمالی گلزار شرقی نبش خیابان فردوسی

شماره تماس: 02147616000، 02147616000

7_ درمانگاه شبانه روزی کوثر پردیس

فیزیوتراپی (کلینیک تخصصی فیزیوتراپی درمانگاه شبانه روزی کوثر پردیس):

واحد کلینیک فیزیوتراپی درمانگاه شبانه روزی کوثر پردیس واقع در طبقه اول درمانگاه بوده و دارای مجهز ترین دستگاه ها در سراسر ایران است. دستگاه‌های تخصصی فیزیوتراپی که پاسخ گوی درمان تمامی بیماران ارتوپدی و مغز و اعصاب خواهد بود. این مرکز از شنبه تا چهارشنبه خدمات فیزیوتراپی را به صورت شبانه روزی ارائه می‌دهد.

وب‌سایت: kowsarpardis-clinic.ir

آدرس: پردیس فاز 2، ضلع شمال غربی میدان امام، درمانگاه شبانه روزی کوثر پردیس

شماره تماس: 02176242070

8_کلینیک شبانه روزی نیاوران

به گفته این کلینیک:

آنچه کلینیک فیزیوتراپی نیاوران را از سایر کلینیک‌های فیزیوتراپی متمایز می‌کند، پذیرش بیمار با تعداد استاندارد درمانی به دلیل افزایش دقت در معاینه و درمان هست. هدف دراین مجموعه دقت بالا در تمام جوانب پذیرش بیمار زیر نظر متخصصین حاذق خانم وآقا است تا بهترین نتایج در درمان حاصل شود .در این مجموعه درمان در تمام مراحل زیر نظر متخصص انجام شده و به هیچ وجه از تکنسین و یا دستیار غیرمتخصص استفاده نمی‌شود. تمام تجهیزات وامکانات کلینیک مطابق با استانداردهای جهانی و بروز میباشد.

وب‌سایت:clinicniavaran.com

آدرس: نیـــاوران، خیابان مـــژده ( مقدسی‌ )، خیابان محمود احمدی زمانی، پلاک ۱۶، کلینیک نیاوران

شماره تماس: 02128111911

9_کلینیک آلام طب

آلام طب خدمات درمانی با استفاده از فیزیوتراپی را به صورت شبانه روزی ارائه می‌دهد. به گفته این کلینیک:

موسسه درمان در منزل آلام طب با کلیه خدمات شامل اعزام پزشک و پرستار و انجام کلیه خدمات پزشکی، از جمله ویزیت پزشک عمومی و متخصص، تزریقات و پانسمان، فیزیوتراپی و همه آزمایشات در منزل یا محیط کار به صورت شبانه روزی در نظر دارند تا آسایش و آرامش را برای بیماران و همراهان بیماران را فراهم آورند و به جای آنکه ساعت‌ها در مراکز درمانی منتطر بمانند تا بیمار او را معاینه نمایند و خدمات پزشکی را انجام دهند پرسنل مجرب ما در سریع‌ترین زمان ممکن با بیش از ۱۰ سال تجربه درمنزل بر بالین بیمار حاضر می‌شوند و در محیط منزل درمان‌های مربوطه را انجام می‌دهند.

وب‌سایت: alamteb.com

آدرس: محدوده سرویس در تمامی مناطق تهران

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۳۸۷۵۷۲۰۹۱۲۱۳۹۲۱۷۶

کلام آخر…

در این مطلب سعی کردیم مراکز شبانه روزی فیزیوتراپی در تهران را خدمت شما معرفی کنیم؛ اگر شما هم مرکزی میشناسید که به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کند و تجربه خوبی داشتید در بخش نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید.

فیزیوتراپی تخصصی نوین طب نیز از شنبه تا چهارشنبه 08:00 تا 20:00 و پنجشنبه 08:00 تا 17:00 آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. آدرس کلینیک: تهران، خیابان دماوند،بین چهارراه آیت و خاقانی، ایستگاه BRT ابوریحان، پلاک 416، طبقه اول و شماره تماس:63 11 47 77 021 / 70 61 98 77 021

آسیب تاندونهای خارجی آرنج

 

اگر این مطلب برای شما مفید بوده است، آموزش‌ها و مطالب زیر نیز به شما پیشنهاد می‌شوند:

صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید

novinteb_physiotherapy

کانال تلگرام کلینیک نوین طب را دنبال کنید

novinteb_physiotherapy@

4 دیدگاه دربارهٔ «کامل ترین لیست مراکز فیزیوتراپی شبانه روزی در تهران [پاییز ۱۴۰2]»

    1. سلام و احترام، با توجه به آسیب، ماساژ و کار با دست (manual therapy) تخصصی انجام میشه. برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های زیر تماس بگیرین.
      63 11 47 77 021
      70 61 98 77 021

  1. اگر چی هنوز در این مراکز مراجعه نکرده ام اما نظر به اعلانات که دارند مراکز مجهز با تکنولوژی روز ، دکتران متخصص و فضای آرام برای درمان به نظر می‌رسد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *