چند نوع فیزیوتراپی که باید آنها را بشناسید

انواع فیزیوتراپی

آنچه در این مطلب می‌خوانید

انواع فیزیوتراپی

فواید فیزیوتراپی دهه هاست که شناخته شده است. آنچه اکثر مردم از آن آگاهی ندارند این است که این روش درمانی میتواند به اشکال مختلف و به صورت تخصصی انجام شود. فیزیوتراپی سالمندان ، کودکان، ارتوپدی، نورولوژی و … فقط چند مورد از انواع فیزیوتراپی است.

نکته مشترک بین تمام انواع فیزیوتراپی، انجام ورزش است که بازهم بسته به نیاز فرد و با توجه به نوع آسیب و میزان بهبودی ایجاد شده، این تمرینات باید به صورت تخصصی توسط فیزیوتراپیست آموزش داده شود تا هدف نهایی که بهبود سلامتی و ارتقاء کیفیت زندگی است، حاصل شود.

فیزیوتراپی تخصصی نوین طب با مجربترین پرسنل و با استفاده از تکنیکها و تجهیزات فوق پیشرفته و مدرن فیزیوتراپی روز دنیا و فضای ورزشی کاملا تخصصی، بهترین و ماندگارترین درمان را در کوتاهترین زمان ممکن برای افراد رقم میزند.

فیزیوتراپی سالمندان

انواع فیزیوتراپی سالمندان

فیزیوتراپی سالمندان از انواع فیزیوتراپی است؛ با توجه به اینکه قشر سالمند جامعه از حساسترین و با ارزشترین گروه های جامعه هستند، توجه به سلامتی آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کاهش قدرت عضلات و کاهش تعادل، یکی از اصلی ترین مواردی هستند که با افزایش سن میتوانند بر کیفیت زندگی افراد اثر منفی گذاشته و آنها را از افراد فعال به افرادی منزوی بدل کنند؛ در این بین وجود دردهای عضلانی و یا دردهای مفصلی نیز میتواند شرایط را بدتر کرده و این قشر عزیز جامعه را خانه نشین کند.

فیزیوتراپی تخصصی نوین طب در خیابان دماوند تهران با بهره گیری از به روزترین تجهیزات فیزیوتراپی روز دنیا از قبیل دستگاههای ضد درد پیشرفته اروپایی و آمریکایی ، دستگاههای تقویت عضلات اروپایی و آمریکایی، تخت های برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع جهت جابجایی آسان و بدون خطر این عزیزان به تخت و پایین آمدن از آن، انجام ماساژهای تخصصی، فضای تمرین درمانی فوق پیشرفته جهت آموزش تمرینات پایه ای و مهم به منظور تقویت عضلات، بهبود تعادل و در کل افزایش اعتماد به نفس این عزیزان در خدمت این قشر با ارزش جامعه است تا با انجام فیزیوتراپی تخصصی در زمینه کاهش دردهای مفصلی و عضلانی، فیزیوتراپی تخصصی پس از جراحی ها و فیزیوتراپی جهت تقویت عضلات و بهبود تعادل ، استقلال فردی سالمندان عزیز را بازگردانده و کیفیت زندگی آنها ار افزایش دهد.

با ما تماس بگیرید: 63 11 47 77 021 / 70 61 98 77 021

فیزیوتراپی ورزشی

انواع فیزیوتراپی

فیزیوتراپی ورزشی شامل انجام درمانهای تخصصی فیزیوتراپی جهت پیشگیری و یا درمان آسیبهای ورزشی است تا ورزشکاران عزیز بتوانند هرچه سریعتر به مسابقات و تمرینات خود بازگردند.

فیزیوتراپی تخصصی نوین طب با کادری مجرب و پیشرفته ترین تجهیزات جهت ترمیم آسیب ، دوران نقاهت پس از آسیب را به حداقل رسانده و بعد از ترمیم و بازسازی بافت آسیب دیده با انجام تمرینات تخصصی در جهت تقویت بافت آسیب دیده و در نهایت با انجام تستهای تخصصی ورزشی به ورزشکاران اطمینان خاطر میدهد که میتوانند بدون نگرانی به تمرینات خود بازگردند. تجهیزات پیشرفته ما شامل تکارتراپی اروپایی، مگنت تراپی اروپایی، لیزر پرتوان آمریکایی، شاک ویو اروپایی، ترکشن اروپایی، استفاده از چسبهای درمانی (taping)، الکتروآکوپانچر، ماساژهای تخصصی و فضای تمرین درمانی فوق پیشرفته با تجهیزات اروپایی و آمریکایی و بسیاری دیگر میباشد.

با ما تماس بگیرید: 63 11 47 77 021 / 70 61 98 77 021

انواع فیزیوتراپی، ارتوپدی

انواع فیزیوتراپی ارتوپدی

فیزیوتراپی ارتوپدی شامل درمان فیزیوتراپی در آسیبهایی از قبیل گردن درد، کمردرد، مشکلات دیسک کمر یا گردن، سیاتیک، فیزیوتراپی در شانه درد، شانه یخ زده، پارگی تاندون شانه، تنیس البو و دردهای آرنج، مشکلات مچ دست، فیزیوتراپی در مشکلات مفصل ران، مشکلات زانو مانند پارگی رباط، پارگی منیسک، آرتروز، فیزیوتراپی در مشکلات مچ پا، پیچ خوردگی، خار پاشنه و … میشود.  درمان فیزیوتراپی با توجه به شدت آسیب و نوع آن میتواند بسیار متفاوت باشد که پس از معاینه تخصصی فیزیوتراپی مشخص میگردد.

فیزیوتراپی تخصصی نوین طب با کادری مجرب و تجهیزات تشخیص و درمان فوق پیشرفته اروپایی و آمریکایی پس از معاینه تخصصی فیزیوتراپی و تشخیص آسیب، کم عارضه ترین، بهترین و ماندگارترین درمان را برای مراجعین محترم انجام میدهد. تجهیزات پیشرفته ما شامل تکارتراپی اروپایی، مگنت تراپی اروپایی، لیزر پرتوان آمریکایی، شاک ویو اروپایی، ترکشن اروپایی، الکتروآکوپانچر، ماساژهای تخصصی و فضای تمرین درمانی فوق پیشرفته با تجهیزات اروپایی و آمریکایی و بسیاری دیگر میباشد.

با ما تماس بگیرید: 63 11 47 77 021 / 70 61 98 77 021

فیزیوتراپی کودکان

فیزیوتراپی کودکان در انواع فیزیوتراپی

فیزیوتراپی کودکان با هدف تشخیص ، پیشگیری و درمان اختلالاتی که در کودکان و نوجوانان دیده میشود، انجام میگیرد. برخی از این اختلالات شامل انحراف طرفی ستون فقرات (اسکولیوز)، زانوی ضربدری یا پرانتزی، مشلات حرکتی به دنبال شکستگی ها، کف پای صاف، گودی کمر بیش از اندازه و یا بسیار کم، قوز پشتی و… است که تشخیص زود هنگام این موارد به درمان سریع تر، کاملتر و بدون عوارض جانبی کمک میکند تا رشد کودکان بدون اختلال و به بهترین نحو تکمیل شود.

فیزیوتراپی تخصصی نوین طب با کادری مجرب و تجهیزات فوق پیشرفته با توجه به نوع آسیب و سن کودکان، درمان های فیزیوتراپی را به صورت تخصصی هم به کودکان و هم به والدین آنها آموزش میدهد. برای خردسالان این تمرینات در قالب بازی انجام داده شده و به والدین نیز آموزش داده میشود.

ما در فیزیوتراپی تخصصی نوین طب پذیرای عزیزان 2 سال تا 120 سال هستیم.

با بهترین مرکز فیزیوتراپی شرق تهران در خدمت شما هستیم (کیلینیک فیزیوتراپی تخصصی نوین طب)

با ما تماس بگیرید: 63 11 47 77 021 / 70 61 98 77 021

اگر این مطلب برای شما مفید بوده است، آموزش‌ها و مطالب زیر نیز به شما پیشنهاد می‌شوند:

صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید

novinteb_physiotherapy

کانال تلگرام کلینیک نوین طب را دنبال کنید

novinteb_physiotherapy@

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *